• Prawdziwa rewolucja w mocowaniu ładunków
  • KAŻDY NADAWCA MUSI WYKONAĆ TO BADANIE…
  • Nowy system mocowania ładunków na świecie
  • Nowy wyrok dotyczący MOCOWANIA ŁADUNKÓW – zwalniający przewoźnika z odpowiedzialności
  • ZAKAZ przewozu ładunków niezgodnie z EN 12 195-1
  • Dlaczego to nadawca musi zamocować ładunek? Cz. IV Podsumowanie
  • Mandat za niezamocowany ładunek niesłuszny? Cz. III
  • Nie kierowca musi zamocować ładunek Cz. II
  • Dlaczego nie kierowca musi zamocować ładunek? Cz. I
  • KĄTOMIERZ MiNi do badania integralności ładunku w transporcie dla firm produkcyjnych-logistycznych
Logistic Technologics
  • Strona główna
  • O LT
  • LT w mediach
  • AKTUALNOŚCI
  • Usługi
  • Zespół
  • Nasi klienci
  • Galeria
  • VLOG
  • Kontakt
  • FB
  • Prawdziwa rewolucja w mocowaniu ładunków
    • NOWOŚCI

    Prawdziwa rewolucja w mocowaniu ładunków

    4 września 2022
  • KAŻDY NADAWCA MUSI WYKONAĆ TO BADANIE…
    • NOWOŚCI

    KAŻDY NADAWCA MUSI WYKONAĆ TO BADANIE…

    4 września 2022
  • Nowy system mocowania ładunków na świecie
    • NOWOŚCI

    Nowy system mocowania ładunków na świecie

    1 września 2022
  • Nowy wyrok dotyczący MOCOWANIA ŁADUNKÓW – zwalniający przewoźnika z odpowiedzialności
    • NOWOŚCI

    Nowy wyrok dotyczący MOCOWANIA ŁADUNKÓW – zwalniający przewoźnika z odpowiedzialności

    1 września 2022
  • ZAKAZ przewozu ładunków niezgodnie z EN 12 195-1
    • NOWOŚCI

    ZAKAZ przewozu ładunków niezgodnie z EN 12 195-1

    1 września 2022
  • Dlaczego to nadawca musi zamocować ładunek? Cz. IV Podsumowanie
    • NOWOŚCI

    Dlaczego to nadawca musi zamocować ładunek? Cz. IV Podsumowanie

    1 września 2022
  • Mandat za niezamocowany ładunek niesłuszny? Cz. III
    • NOWOŚCI

    Mandat za niezamocowany ładunek niesłuszny? Cz. III

    1 września 2022
  • Nie kierowca musi zamocować ładunek Cz. II
    • NOWOŚCI

    Nie kierowca musi zamocować ładunek Cz. II

    1 września 2022
  • Dlaczego nie kierowca musi zamocować ładunek? Cz. I
    • nie dodawać nic do tej kategorii

    Dlaczego nie kierowca musi zamocować ładunek? Cz. I

    1 września 2022
  • KĄTOMIERZ MiNi do badania integralności ładunku w transporcie dla firm produkcyjnych-logistycznych
    • NOWOŚCI

    KĄTOMIERZ MiNi do badania integralności ładunku w transporcie dla firm produkcyjnych-logistycznych

    1 września 2022
Producent czy przewoźnik? Kto odpowiada za 25% wypadków?

Producent czy przewoźnik? Kto odpowiada za 25% wypadków?

  • 0 Likes
  • Comments
  • 396 Views

LOGO LT_2

Według badań Komisji Europejskiej zaprezentowanych przez Jecques-a Barotta, wiceprzewodniczącego Komisji Europejskiej, komisarza ds. transportu, który zwrócił uwagę, że pierwotnym źródłem wypadków jest brak odpowiedniego zapewnienia standardów mocowania ładunków podczas transportu drogowego.

Tymczasem niewielu załadowców oraz producentów ma świadomość, że zgodnie z prawem to właśnie oni, a nie przewoźnicy odpowiadają za prawidłowe załadowanie oraz unieruchomienie ładunku zgodnie z normą PN EN 12 195-1.

Ocenia się, że do 25% wypadków z udziałem samochodów ciężarowych jest skutkiem niewłaściwego mocowania ładunków.

 

Czytaj więcej…

 

Państwa e-mail został zebrany przez Agencję Infobrokerską Infobrokering z siedzibą w Gdańsku, ul. Wały Piastowskie 1/1211, 80-855 Gdańsk, NIP: 5891617608, REGON:220191136, ze źródeł powszechnie dostępnych.

  • Categories
  • Author
    Barbara Gajda
  • Date
    10 marca 2016
Previous Post
Next Post
  • /Strona główna/
  • /O LT/
  • /LT w mediach/
  • /AKTUALNOŚCI/
  • /Usługi/
  • /Zespół/
  • /Nasi klienci/
  • /Galeria/
  • /VLOG/
  • /Kontakt/
  • /FB/
© 2014, Copyright by Kancelaria Prawna Viggen Sp.j. Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć, treści bez zgody autora zabronione.
Strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.Akceptuj Czytaj więcej...
Polityka prywatności i Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT