• Regulamin pracy – idealny mechanizm do wprowadzenia w spółce uregulowań korzystnych dla pracodawcy
  • Regulamin pracy w przedsiębiorstwie transportowym
  • Nowe zmiany w przepisach RODO
  • Nowa opłata ekologiczna dla producentów?
  • Co z viaTOLL-em? Jak to jest z karami za viaTOLL?
  • Dlaczego to nie kierowca musi unieruchomić ładunek?
  • Jakie zmiany czekają polskie prawo transportowe?
  • Zasady rozliczania podatku VAT z zastosowaniem zasad FCA i CIP ze zbioru reguł Incoterms
  • Kolejowy survival na szlaku WKP
  • Nieprawidłowy przewóz ładunku – nawet ubezpieczenie nie zwolni Cię z odpowiedzialności!
  • Nowy standard jakości sposobu przewozu ładunku – trwają prace nad rozporządzeniem
  • Bezprawność umownego przeniesienia odpowiedzialności z nadawcy na przewoźnika za skutki braku unieruchomienia ładunku w transporcie
  • To nadawca odpowiada za unieruchomienie ładunków a nie przewoźnik!
  • Transport drobnicowy. „Drobne” szczegóły powodujące ooogromne straty
  • Szukamy pracowników!
  • Odpowiedzialność nadawcy za szkody wynikłe z braku unieruchomienia ładunku na gruncie Konwencji CMR
  • Metoda poprzecznego opasania, synonim dziadostwa i nieskuteczności
  • Odpowiedzialność nadawcy za szkody w ładunku powstałe w przewozie na skutek nieprawidłowego unieruchomienia ładunku
  • Czy polski transport drogowy jest bezpieczny?
  • Young Best Driver 2016 – znamy zwycięzcę!
  • Young Best Driver 2016 – Zapraszamy!
  • Transport drobnicowy. „Drobne” szczegóły powodujące ooogromne straty
  • „Logistrix” – zakłamanie logistycznego świata
  • Prawidłowy załadunek
  • Drugi wzór przemysłowy na Urządzenie do mocowania słupów wirowanych na zestawach transportowych!
  • Transport drobnicowy. „Drobne” szczegóły powodujące ooogromne straty
  • Za 25% wypadków ciężarówek na drodze odpowiadają producenci i załadowcy…
  • Bezpieczny przewóz, czyli jak prawidłowo mocować ładunki?
  • System do mocowania i transportu słupów wirowanych
  • Kto odpowiada za prawidłowe mocowanie ładunków?
  • III MIĘDZYNARODOWE SYMPOZJUM EUMOS
  • Mocowanie – dobre, bo polskie!
  • System zarządzania procesami załadunku i mocowania (w kontekście uwarunkowań prawnych)
  • Prawidłowe mocowanie ładunku źródłem ogromnych korzyści finansowych w branży TSL!
  • Prawidłowy załadunek
  • Załadunek i mocowanie
  • Audyt techniczno – prawny. Potrzeba czy konieczność?!
  • Naczepa do przewozu mat stalowych
  • Wytrzymałość punktów mocowania
  • Stowarzyszenie URKSiTD „Najlepsza Droga”
  • „opłaca” się przeciążyć?
  • Kancelaria Prawna Viggen
  • Co z tym zrobić ?!
  • Płytnica k. Piły
  • Blokowanie ładunku cz.2
  • Blokowanie ładunku cz.1
  • Akademia Mocowania
  • Nawet najlepszy pas to nie wszystko?
  • AKADEMIA MOCOWANIA ? szkolenie z zasad mocowania
  • ZABEZPIECZENIE CIECZY W CYSTERNIE ??!
  • ZABEZPIECZONY ŁADUNEK TO PODSTAWA BEZPIECZEŃSTWA
  • MOCOWANIA ? DOBRE BO POLSKIE !
  • Bez komentarza
  • Blacha spadła z ciężarówki na samochód osobowy
Logistic Technologics
  • Strona główna
  • O LT
  • LT w mediach
  • AKTUALNOŚCI
  • Usługi
  • Zespół
  • Nasi klienci
  • Galeria
  • VLOG
  • Kontakt
  • FB
  • Regulamin pracy – idealny mechanizm do wprowadzenia w spółce uregulowań korzystnych dla pracodawcy
    • NOWOŚCI

    Regulamin pracy – idealny mechanizm do wprowadzenia w spółce uregulowań korzystnych dla pracodawcy

    12 maja 2019
  • Regulamin pracy w przedsiębiorstwie transportowym
    • NOWOŚCI

    Regulamin pracy w przedsiębiorstwie transportowym

    12 maja 2019
  • Nowe zmiany w przepisach RODO
    • NOWOŚCI

    Nowe zmiany w przepisach RODO

    12 maja 2019
  • Nowa opłata ekologiczna dla producentów?
    • NOWOŚCI

    Nowa opłata ekologiczna dla producentów?

    12 maja 2019
  • Co z viaTOLL-em? Jak to jest z karami za viaTOLL?
    • NOWOŚCI

    Co z viaTOLL-em? Jak to jest z karami za viaTOLL?

    5 lutego 2018
  • Dlaczego to nie kierowca musi unieruchomić ładunek?
    • CZY WIESZ ŻE...

    Dlaczego to nie kierowca musi unieruchomić ładunek?

    9 października 2017
  • Jakie zmiany czekają polskie prawo transportowe?
    • CZY WIESZ ŻE...

    Jakie zmiany czekają polskie prawo transportowe?

    19 września 2017
  • Zasady rozliczania podatku VAT z zastosowaniem zasad FCA i CIP ze zbioru reguł Incoterms
    • CZY WIESZ ŻE...

    Zasady rozliczania podatku VAT z zastosowaniem zasad FCA i CIP ze zbioru reguł Incoterms

    7 września 2017
  • Kolejowy survival na szlaku WKP
    • KOLEJOWY SURVIVAL NA SZLAKU WKP

    Kolejowy survival na szlaku WKP

    10 sierpnia 2017
  • Nieprawidłowy przewóz ładunku – nawet ubezpieczenie nie zwolni Cię z odpowiedzialności!
    • CZY WIESZ ŻE...

    Nieprawidłowy przewóz ładunku – nawet ubezpieczenie nie zwolni Cię z odpowiedzialności!

    21 czerwca 2017

Co z viaTOLL-em? Jak to jest z karami za viaTOLL?

  • 0 Likes
  • Comments
  • 2480 Views

  • Categories
    NOWOŚCI
  • Author
    Barbara Gajda
  • Date
    5 lutego 2018
Previous Post
Next Post
  • /Strona główna/
  • /O LT/
  • /LT w mediach/
  • /AKTUALNOŚCI/
  • /Usługi/
  • /Zespół/
  • /Nasi klienci/
  • /Galeria/
  • /VLOG/
  • /Kontakt/
  • /FB/
© 2014, Copyright by Kancelaria Prawna Viggen Sp.j. Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć, treści bez zgody autora zabronione.
Strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.Akceptuj Czytaj więcej...
Polityka prywatności i Cookies
Necessary Always Enabled